Witam. W tym temacie dla początkujących przedstawie Ci :
-Start
-Doświadczenie i poziom
-Klasy postaci
-Czary
-Mana
-Potwory
-Przedmioty zwykle i magiczne oraz artefakty
-Złoto
START
1.Zaczynasz jako jedna z 4 klas do wyboru (o klasach będzie w dalszej części poradnika) ,lecz najpierw trzeba się zająć punktami atrybutów. Są to punkty które przydzielane są co poziom. Punkty możesz dodać do:
-Witalność [Zwiększa odporność na obrażenia fizyczne o 1% uwaga! max można dodać 40 punktów! oczywiście dzięki przedmiotom można zwiększyć ten limit]
-Inteligencja [Zwiększa odporność na obrażenia magiczne o 1% uwaga! max można dodać 40 punktów!]
-Zręczność [Zwiększa obrażenia od broni dystansowej (nie licząc kosturów magicznych) o 3 punkty]
-Energia magiczna [ Zwiększa obrażenia od czarów dla maga i druida o 2% za punkt ,a zabójcom i rycerzom o 1%]
-Chłonność magiczna [ Zwiększa ilość many dla magów i druidów o 4 punkty ,a dla rycerzy i zabójców o 2 punkty]
-Siła [zwiększa moc ataków walki wręcz o 3 punkty]
-Zycie [Daje 4 punkty HP dla rycerzy, 3 punkty dla zabójców i 2 punkty dla magów oraz druidów]
Co level dostajesz 5 punktów statystyk. ,albo robiąc "treningi"
W sygnaturze będą umieszczone wszelkie informacje o waszej postaci
Umiejętności:Czym byłby człowiek bez umiejętności? No własnie nikim! Każda postać może uczyć się umiejętności oraz rozwijać je za specjalne punkty umiejętności ,które można zdobyć na przeróżne sposoby:
1. Co poziom gracz otrzymuje 3 punkty umiejętności
2. Czytając specjalne księgi umiejetności które można zdobyć od nie których potworów albo kupić w sklepie. Istnieją dwie księgi:
a) Księga umysłu po użyciu jej dostajesz 1 punkt UM (umiejetności)
b) Księga mądrości po użyciu jej dostajesz 2 punkty UM
3. Robiąc różnorakie questy
Każda umiejętność wymaga określonej ilości UM. Wszystkie umiejętności możesz znaleźć w dziale "Umiejętności"
Na start dostajesz 3 punkty UM
Czary:Czyli to co magowie i druidzi lubią najbardziej! ,lecz to nie jest zarezerwowane tylko dla nich. Czary są to specjalne ataki magiczne (lecz nie wszystkie) w czasie pojedynku czy robieniu questów. Czary możesz zdobyć spełniając dany warunek oraz przeznaczając swoje punkty UM. Czary oczywiście potrzebują many!
Rodzai czarów jest wiele jak:
-czar wspierający drużynę np. zwiększenie ataku
-czary uzdrawiające
-czary ofensywne
-czary defensywne
-przywołania
Spis wszystkich czarów znajdziesz w zakładce Moce
Poziom i doświadczenie
Za zabicie potwora lub wykonywanie misji dostajesz doświadczenie zwane jako exp. Co poziom potrzebujesz coraz więcej doświadczenia ,by awansować na wyższy poziom. Exp można pozyskać również w inne sposoby czy to wypicie potiona expa czy użyciu specjalnych run podwyższającego twoje doświadczenie przez x walk.
3.Do wyboru mamy 4 klasy. Każda z ras charakteryzuje się innymi zaletami i cechami.
------Rycerz------
Rycerz walczy mieczem,toporem,maczugą itp. Do swojej broni może posiadać tarcze Wojownik potrafi zadawać ogromne obrażenia przeciwnikowi jak i również dobrze się bronić.Wojownicy również posiadają czary lecz nie tak potężne jak maga lub druida.
postać ma na start:
HP: 150
Mana: 50
obrażenia: 20
przedmioty: Krótki miecz (+5 do ataku) oraz mała drewniana tarcze (+1% odporności na ataki fizyczne)
------Zabójca----------
Zabójcy walczą ogólnie na dystans. Mogą posiadać łuk lub kuszę. Zabójcy posiadają mało czarów. Są szybcy i potrafią używać śmiercionośnych pocisków czy to wybuchowe,podpalające,zamrażające. Potrafią wtopić się w otoczenie przez co są niewidzialni.
postać ma na start:
HP: 130
Mana: 65
obrażenia: 15
przedmioty: krótki łuk (+5 do ataku, zasięg 2 kratki)
-----Mag---------
Magowie do walki używają czarów ogólnie ofensywnych. Mogą walczyć ruszczką lub kosturem. Magowie mają wiele czarów z ,których muszą mądrze korzystać. Magowie mają mało życia i unikają walki w zwarciu.
Postać ma na start:
HP: 100
Mana: 100
obrażenia:10 (15)
wyposażenie: drewniany kostur (+5 do obrażeń)
-----Druid------
Druidzi są najlepsi w walkach drużynowych. Potrafią leczyć towarzyszy i rzucać na nich czar który zwiększa ich atak lub obronę. Druidzi mają również czary atakujące lecz nie są tak potężne jak czary maga. Druid może władać laską np. wężowa laska albo tak jak mag władać kosturem. Druid tak jak mag unikają walki w zwarciu.
Postać ma na start:
HP: 110
Mana: 100
obrażenia:10 (15)
przedmioty: drewniany kostur ( +5 do obrażeń)
Mana
Mana jest prawie tak ważna jak życie ,a zwłaszcza dla magów i druidów ,bowiem czym masz walczyć z innymi nie mając many? W ekwipunku maga i druida potion many jest niezbędny! Mana używana jest do rzucania czarów ,oraz aktywowania przeróżnych przedmiotów.
Potwory
Szczury, gobliny czy możne ogry? Tak każdy człowiek chcący osiągnąć sukces musi sie zmagać z potworami każego dnia! Bowiem czy to nie jest najlepszy sposób na wzbogacenie sie i zdobycie wyższego poziomu? A może nawet istnieje szansa że potwór będzie mieć przy sobie jakiś cenny przedmiot? Zatem chwytaj za broń i do dzieła!
Uzbrojenie
Łuki? Miecze? Ruszczki? Zbroje? Prosze bardzo! Bowiem czym jest prawdziwy bohater bez dobrego uzbrojenia? Eliksiry leczące? Strzały podpalające? Prosze bardzo! Tylko pamietaj że wszystko ma swoją cene bo nic nie jest za darmo. Przedmioty mogą podwyższyć twoje parametry bitewne zwiększając atak ,obronę itp. Za to artefakty to już wyższa pólka. Artefakty są to przedmioty które mozna zdobyć jedynie z bardzo silnych bossów lub udać sie na ich poszukiwania. Pamiętaj jednak że artefakty są jedyne w swoim rodzaju i nie ma dwóch takich samych!
Złoto
Co tu dużo mówić? Waluta w grze. Można ją zdobyć na przeeeeróżne sposoby (za dużo żeby wymieniać)
Po przeczytaniu tego poradnika znasz już podstawy zapraszam teraz do innych
Wiem że jest tego dużo ,ale gwarantuje Ci że po tym będzie już z górki i bedziesz cieszyć się grą